22. mars 2007

Innebandy


Har de siste seks ukene spillt innebandy sammen med en gjeng hver tirsdag... For en som ikke har løpt siden millitæret så har det vært en liten utfordring for kroppen :-) Men nå begynner endelig kondisjonen å komme tilbake... Er ganske deilig å bevege kroppen sånn innimellom. Nå har innebandy (treningen) blitt utvidet med enda en dag.. Er en gjeng fra Filadelfia Sarpsborg som sammles på torsdager, så nå er jeg med der også... To harde innebandy økter i uka!!! Nå er jeg snart proff....
Var å fotograferte semifinalen i innebandy mellom Greåker og Tunet (bilde) før treningen, kjekt å plukke litt triks...

1 kommentar:

Snillip sa...

Bra Thomas. innebandy er en bra sport med tanke på å komme litt i gang.artig å spille i påsken også:)
Kanskje vi kunne dratt sammen på NM finalen? er ikke helt sikkert jeg skal ennå, mulig svigers er her og da må jeg vise meg fra en annen side en den sportslige:) ( den er de lei...:) )